joi, 11 iunie 2009

Sylvie Ladame

Una dintre cele mai interesante expozitii pe care le-am vizitat la Luberon a fost cea a lui Sylvie Ladame.
Mi-am dorit mult sa o pot vizita si sa cercetez de aproape lucrarile ei, pentru ca sunt pe gustul meu, adica arta textila!
Expozitia era in Vitrolles, un satuc cu cateva case vechi care-si pastreaza aspectul, intro sala nu foarte mare Salle du Moulin dar plina de vizitatori. Am admirat in amanunt fiecare lucrare, am facut poze si i-am tot dat tarcoale artistei, incercand sa prind un moment sa-i cer permisiunea sa-i fac o fotografie. M-a vazut si foarte amabila a stat putin de vorba cu mine si am fotografiat-o.
Fotografiile nu pot reda migala, finetea, culorile si maiestria lucrarilor ei. Esantioane minuscule de materiale pretioase si obisnuite alaturi de dantele, toate quiltuite perfect, imbinate cu feutraj, fire si ate prinse in tablouri ce nu pot fi descrise in cuvinte.













Si am de la ea o frumoasa carte postala cu dedicatie:


Merci Sylvie!

3 comentarii:

lili.constanta spunea...

Foarte frumoasa cartea postala! ...si foarte pretioasa! Te imbratisez, Lili (Nu stiu de ce nu am vazut postarea ta la timp. S-a incarcat mult mai tarziu... :(

Manuela spunea...

Draga Elena,

ultimele saptamani au trecut nu stiu nice eu cand pline de evenimente minunate. Vad ca si tu ai avut lucruri frumoase de vazut. Superbe lucrari iar culorile o minunatie.

Cu drag
Manuela
P. S. Ai primit vederea mea din Franta?

Ela spunea...

Foarte frumoase lucrarile1 merita toata admiratia! Ai si autograf! Felicitari!
Ela