luni, 22 iunie 2009

Nasturi

De mult imi doream sa fac niste nasturi pentru ca cei din magazine nu-mi placeau. Acum s-a ivit ocazia.
Am luat cateva pachete de Fimo, le-am amestecat, framantat, modelat, gaurit...adica m-am jucat precum copii la gradinita cu plastilina. Apoi i-am pus in tava si la cuptor cu ei. Ce bine ca am ascultat sfatul Sabinei si nu i-am tinut cat scrie in instructiuni, adica 30 minute ca se cam inchideau la culoare. Dupa ce i-am scos si s-au racit, i-am mancat...aaaaa.....ha...ha...nu, nu, i-am stropit cu lac, evident!
Mi-a trebuit doar un nasture pentru rucsacelul pe care m-am straduit ceva sa-l fac, neavand niciun tipar, nici vreo instructiune de urmat.
A iesit bine, sunt multumita dar nu stiu daca-l mai nimeresc a 2a oara!

10 comentarii:

lili.constanta spunea...

Ce frumosi au iesit nastureii!...si racsacul e cool! :))

Anonim spunea...

Esti formidabila. Imi plac mult nasturasii dar si rucsacelul.
Carmina

lili.constanta spunea...

...rucsacul... am vrut sa spun... :)
P.S. Felicitari pentru Sabina si pentru mama care a sustinut-o!
Te imbratisez, Lili

Ela spunea...

Frumosi nasturii! Iar rucsacul, chiar daca nu-l nimeresti la fel , sigur va iesi un model si mai si!
Pentru cine l-ai facut?Cadou?
Ela

katafolt spunea...

E tare frumusel rucsacul,cu aceste culori ar merge si ca cadou de Craciun...asta daca al doilea iti iese la fel de bine si te vei apuca de fabricatie in serie :-)

Csilla spunea...

Nasturi sint frumosi, iar rucsacul foarte dragalas.

Missy spunea...

je vois que toi aussi tu aimes les beaux boutons ! Caroline va etre jalouse !!

bises

Estaminette spunea...

Je suis jalouse! :-))) Et j'aime beaucoup ton sac à dos.

Le Petit Patch de Smaranda spunea...

Super tes boutons et ton sac à dos!
Caroline, attention, Tu as une sacré concurence!!!
Smaranda

...tiktakro... spunea...

pfuuuuiii...iarasi am ajuns prea tirziu ! dar niciodata o lauda nu vine prea tirziu, nu ? sunt SUPER nastureii tai, iar rucsacul e cool :) de-a binelea!
Na, acu' va trebui sa faci ce stii si sa faci un model scris pentru rucsacel;). Prietenii stiu de ce !:))