vineri, 26 iunie 2009

Perna

Iata si prima mea perna! Nu prea sunt eu "fan perne", cele de-acasa sunt obisnuite dar aveam o bucata de material la care-mi placea imprimeul.
Am inceput sa o fac fara sa ma gandesc cum se va inchide asa ca ajungand la sfarsit ups! ..."cum se face?" Am intrebat repede o peticica, mestera in facutul pernelor si nu numai, adica pe Kati. Mi-a trimis cateva linkuri si sfaturi asa ca s-a rezolvat repede problema mea.
Merci Kati!



Bineinteles ca ajutorul meu de nadejde, Felix, a fost alaturi de mine...

Merci Felix....!!!

2 comentarii:

lili.constanta spunea...

imi place tare mult pernuta! chiar daca tu nu esti mare fan :), probabil ca altii vor deveni vazand pernutele tale! te imbratisez, Lili

katafolt spunea...

Mamma mia,tu ai quiltuit si dosul ! Superb,cred ca nu te opresti aici.