duminică, 24 iunie 2012

Vacanta

Cu ce plec in vacanta:
Cum se inchide
Buzunar interior de siguranta
Spatele cu cataramele pentru curele de la magazinul Kreativ Shop


Dimensiuni aproximative: 32cm X 33cm.
Materialul este colorat cu vopsea Idea Stofa si l-am primit cadou de la Betty cand ne-am intalnit la expozitia peticelelor la Craiova. Multumesc Betty!
Sper, cand ma voi intoarce, rucsacelul meu sa fie plin de amintiri frumoase.
P.S. Modelul este luat de AICI, doar ca n-am respectat dimensiunile, l-am facut un pic mai mare. 



6 comentarii:

Alexandra spunea...

Unde te duci in vacanta? In Spania? Iti doresc zile frumoase si salutari familiei tale. Drum mbun si sa te intorci, cum spuneai cu amintiri frumoase in geanta, care e foarte draguta! Pe curand!!!

Unknown spunea...

Vivez Catalunya, Barcelona!!! Cet joli sac será un bon compagnon de voyage!!

Csilla spunea...

Drum bun si vacanta placuta iti doresc. Asta da chiar a fost rapid prioripostul de data asta, vineri ti-am pus si sambata a si sosit la Constanta, ma bucur mult ca au ajuns produsele in timp si ai reusit sa finelizezi sucsacul care arata foarte dragut.

lili.constanta spunea...

Drum bun si sa umpli rucsacul cu o vacanta frumoasa! :)

Smaranda spunea...

E superb si -ar putea sa te întorci fara el...sa ramâna la cineva acolo!!! Drum bum si vacanta placuta!

Missy spunea...

BON VOYAGE ! je suis avec toi par l'esprit et le coeur - embrasse Sabina pour moi

bises