luni, 4 iunie 2012

La festival

Sambata, 2 iunie a fost vernisajul  festivalului textil la care am trimis careul "Enfance".
Am primit pozele de la Smaranda si ma gandeam "ce bine ar fi fost sa dau o raita pe acolo". Imi mai incarcam "bateriile" si veti vedea de ce





Ati ghicit deja, nu? Ma bucur ca si am fost si noi acolo: Lili, Fifi, Dora si eu.
Aici este quiltul prietenei mele, Sylvie.
Concerte si lume multa.
Pe blogul asociatiei Smarandei "Quilt en Beauce-Arts Textiles" sunt mai multe poze, un adevarat reportaj.

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Felictari pentru participare Elena! Ce mult timp e de cand nu ne-am vazut. Mi-ar placea sa ne intalnim in vara asta. Numai bine iti doresc.Sanda

Smaranda spunea...

Merci pentru articol si pentru participare cu minunatul tau "patratzel" !