miercuri, 22 februarie 2012

Ziua de ieri

Ziua de ieri a fost o zi naucitoare dar nu am uitat  nici o clipa ca este aniversarea prietenei mele, Smaranda.
Plicul meu pentru ea a ajuns mai demult, mi-ar fi placut sa ajunga fix pe 21 februarie, asa cum s-a intamplat cu cartea prieteniei.
I-am trimis o carte postala cu ceva crosetat de mine
si o cutie
 




 Pe capacul cutiei este o faşie cu cusaturi romaneşti, dintr-o camaşa foarte veche. Panza ţesuta in casa este aproape putreda iar aţa s-a decolorat, acum este gri. Regret ca nu facut am facut o poza inainte de a o folosi.
La multi ani, Smaranda!

3 comentarii:

Fifi spunea...

wow!!! wow!!!
cit de pretioase/frumoase !!!! super!

lili.constanta spunea...

Nu am cuvinte sa-mi exprim admiratia pentru ceea ce iese din mainile tale! Ma bucur de bucuria Smarandei si te incurajez sa te aventurezi in realizarea unor lucrari de dimensiuni mai mari. Deja vad o expozitie. :))

Smaranda spunea...

Merci, merci, merci, d'avoir pensé à moi! Je garderai précieusement cette boite pleine de trésors!
Smaranda