sâmbătă, 4 februarie 2012

Charm quilt

Ma pregatesc pentru un alt charm quilt! Tema este secreta dar visez de mult la ea...
Vor fi peste 1200 de patratele de 2cmX2cm
Si, evident, fiecare patratel va fi dintr-un material unicat, asa cum cere regula. Deja am ajuns pe la 800 si ceva, sper, pentru ca am pierdut sirul numaratorii.
Deocamdata ma descurc cu materialele, am foarte multe de la Smaranda


Genevieve mi-a trimis si ea
Si bineinteles ce-am strans de-a lungul anilor (aici doare o parte din materiale)
Cat va fi de mare? Hm...nu stiu, cred ca 1,20mX1,20m. Nu am inceput sa le cos intre ele, inca mai cos patratele si potrivesc culorile.

3 comentarii:

Fifi spunea...

uuuu sint curioasa...
spor la cusut!!!

lili.constanta spunea...

Spor! :))

Missy spunea...

quel travail ! auras-tu fini en septembre !!!! ??

bon week end, bises
Sylvie