marți, 18 ianuarie 2011

Nellie Wortman


De ceva timp ma pasioneaza tehnica mixed-media
si am gasit un blog interesant care-mi place foarte mult, blogul lui Nellie Wortman.
Familia mea mi-a ghicit dorinta si de Craciun mi-a facut cadou o "Christmas book". 
Eram moarta de curiozitate sa vad cum arata si eventual cum este facuta pentru ca din fotografii nu prea imi dadeam seama.
Este greu de descris ce este si cum arata, asa ca am facut cateva fotografii.
La mijloc sunt prinse cateva coli, ca un jurnal.
 Cotorul arata ca al unei carti vechi.
Multumesc sotului, copiilor si mamei si deasemenea si lui Nellie care s-a straduit sa-mi trimita cadoul cat mai repede.


3 comentarii:

...tiktakro... spunea...

de cit timp astept sa vad frumusetea asta ! :D
este superba !!! esti o rasfatata , si de catre familie si de catre Nellie. ;)
Taaare mi-ar place si mie asa un cadou ;)

lili.constanta spunea...

Mosul a fost tare darnic si special! Se vede treaba ca ai fost fetitza cuminte! :) >:D<

IrinaBohemianDance spunea...

Foarte frumos cadou!!Asi aprecia si eu asa ceva!!!Felicitari tuturor celor ce te-au ajutat ca sa-ti apartina!

Irina