vineri, 7 ianuarie 2011

Cadouri

Imi place foarte mult luna decembrie. 
Este ziua mea de nastere, Sf. Nicolae, Mos Craciun si fel de fel de ocazii sa primesc cadouri.
Iata unele dintre ele:
De la Smaranda:
 De la Pilar, de Reyes Magos
Colectia mea de degetare s-a imbogatit cu inca 3: din Barcelona, Marele Canion (SUA) si Londra , de la Ortansa, Roxana si Aurora
Nu stiu daca am pozat vreodata degetarele mele, iata-le:
Multumesc tuturor pentru cadouri, sunt minunate si m-am bucurat nespus cand le-am primit.
Merci beaucoup!
Gracias! 
Thank you!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Eu sunt foarte fericita ca ai primit cadoul din partea Regilor Magi din Vic (Barcelona) Ne-au spus ca ai fost foarte cuminte tot timpul anului :-) Pupici din partea familiei Morosan!

IrinaBohemianDance spunea...

WOW!!

Colectia ta de degetare este absolut fantastica!Poti sa faci o expozitie cu ele!!

Imbratisari,

Irina

Fil spunea...

Ai fost rasfatata ca de obicei !