joi, 21 ianuarie 2010

Felicitari

Iată ce felicitări am primit de sfârşit de an de la:
Smaranda
Betty
Ena
Mariana
 
Mariana s-a gândit la mama mea şi a încercat primul ei CD textil
şi un ATC

Un ATC de la Carmina transformat întrun etui pentru telefon
                                                
Miruna

Sanda ne-a trimis si anul acesta, tuturor calendare deosebite, cu Firul Adrianei, tema pentru Luberon

si cel primit al 3lea an consecutiv
 
Ingeras de la Teodora
Iar de la Ela un frumos ornament de Craciun
Au fost insotite de alte cadouri, va multumesc tuturor şi va doresc un an bun.
Mi-am propus ca toate cardurile textile pe care le-am primit să le leg intro carte. Abia aştept sa fac coperţile!

4 comentarii:

Sanda spunea...

Ce de frumuseti!

Le Petit Patch de Smaranda spunea...

Ai primit o multime de felicitari si cadouri! Esti o fericita!

IrinaBohemianDance spunea...

Ce lucruri frumoase ai primit!!!

Missy spunea...

un gros bisou en passant !!!