marți, 21 iunie 2011

For Nellie

Am confectionat un jurnal cu coperti mixed-media inspirandu-ma din tehnica lui Nellie.
Coperta 1

Coperta 2

Cotorul

Detaliu
Interior cu micile mele cadouri pentru Nellie
 P.S. Ar fi trebuit sa mai spun ca:
Pe coperta este o bucata dintr-o ie foarte veche, are mai bine de 100 de ani care, din pacate, a fost partial distrusa.
Frunzele de pe coperta sunt crosetate de mine ca si cele pe care le-am facut cadou lui Nellie.
Pentru a crea cartea m-am inspirat de pe internet, din pacate nu mai stiu precis adresa dar am sa o caut si am sa o adaug.

5 comentarii:

...tiktakro... spunea...

Ahhh, cum stiam ca va iesi o minunatie :D...BRAVOOO...
ador cotorul ! imi place toata cartea, sa nu ma intelegi gresit, dar mai nou ador detaliile crosetate :D

Smaranda spunea...

O norocoasa Nellie cu un astfel de caodu tipic românesc!!!

Fifi spunea...

dar tu cica esti incepatoare in ale crosetatului???? super jurnal!!! imi place ;)

Lucia spunea...

foarte frumos ! ai tu un stil al tau inconfundabil!

Monique A. spunea...

Je ne sais pas au juste ce que tu fais ( je ne suis pas bilingue!!)mais peu importe, c'est superbe.