joi, 26 august 2010

Pilar

Cum este sa primesti cadouri? Minunat!
Este atat de palpitant: oare ce mi-a trimis?Oare cadoul meu ii va placea?
Internetul mi-a daruit o noua prietena si chiar daca suntem atat de departe si nu ne-am intalnit niciodata "vorbim" adesea si iata, ne trimitem deja cadouri.
Sunt lucrate impecabil, din materiale atat de fine si de frumoase, nici nu ma mir ce succes are.
Puteti vedea pe blogul ei
Multumesc Pilar, sper sa reusim sa ne intalnim cat mai curand.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Multumesc Elena, Tu sais que je ne parle le roumanesc mais je veux m'expliqué avec mon coeur, et voilà je vais faire en espagnol, que tu comprens: Querida Elena, nunca hubiera pensado que encontraría la amistad profunda que siento por ti mediante internet. Al mismo tiempo debo decir que Dios ha unido bellas cosas en ti: Arte, amor y respeto. Un abrazo mi DRAGA ELENA! Te pup!