joi, 4 martie 2010

Charm Quilt

Iata un articol despre expozitia-concurs de la Centrul European de Patchwork din Franta, unde Charm Quiltul meu "Caluti de mare" a fost atat de admirat.
Smaranda mi-a trimis acest link unde am putut vedea si quiltul de pe locul 1 "San Marco a tes pieds"
lucrat de Veronique Bresson si quiltul de pe locul 2 "Le 5e jour, Dieu crea les animaux" de Christiane Moulin.
Sunt amandoua absolut superbe, nu numai prin tema, culoare si tehnica ci si prin enorma munca depusa.
Tema concursului pentru anul 2011 este "Animalele", mai am timp sa ma gandesc daca particip si cu ce idee.

3 comentarii:

IrinaBohemianDance spunea...

Toate sunt absolut superbe si atat de muncite!!

O zi frumoasa,

Irina

Alexandra spunea...

Sa participi neaparat! Ai idei grozave si le realizezi intr-um mod minunat de diafan!

IrinaBohemianDance spunea...

Buna,Elena!

Te rog sa vii pe blogul meu pentru a primi un premiu!

Te imbratisez,

Irina