miercuri, 2 decembrie 2009

ATC-uri

Astă vară am început un schimb de ATC-uri cu Chantal.
Ea mi-a trimis 2
din seria "Roz si mov" şi "În amintirea tatălui", împreuna cu o frumoasa carte postală
Din păcate plicul pe care l-am trimis s-a rătăcit pe drum şi nu a mai ajuns. Mai mult de-atât am uitat sa le fotografiez!
Am trimis un al 2lea plic
cu un ATC din seria "Verde" şi unul cu un porumbel călător cu scrisoarea mea în cioc, străbătând mări şi oceane, să fiu sigură că ajunge la destinaţie!
A ajuns dar "la gentilesse francaise" nu se dezminte niciodată şi Chantal mi-a mai trimis înca 2, din aceleaşi serii, să nu fiu supărată că mi s-a întâmplat un lucru atât de neplacut!
Împreuna cu înca o carte poştala la fel de frumoasa
şi o minunată bucată de dantelă
Merci Chantal!
Je t'embrasse!

Niciun comentariu: