marți, 28 iulie 2009

Gratouille

Am uitat sa scriu cate ceva despre quiltul "gratouille" pe care l-am facut pentru Luberon.
Si acolo, ca peste tot la astfel de expozitii, vizitatorii sunt tentati sa puna mana pe lucrari. Vor sa le cerceteze, sa le studieze, sa le intoarca pe toate fetele pentru a vedea tehnica si materialele din care sunt lucrate. Pentru ca acest lucru sa nu se intample, Smaranda a avut ideea ca in mod gentil sa le fie atrasa atentia ca "exponatele nu se ating!"
Pentru asta, cine a dorit dintre participante, a facut un quilt de 20cmx20cm, care au fost expus pe un panou afara, la intrarea in salile de expozitie de la castelul din La Tour d'Aigues si care putea fi atins.
Conditia a fost sa fie foarte bine cusute, toate elementele foarte bine prinse astfel incat oricat de mult ar fi fost "cercetate" sa nu poate fi nimic desprins.
Eu am facut un quilt incercand sa experimentez putin feltarea. Aveam deja de la Nathalie putina lana asa ca m-am apucat de treaba cum am vazut in film:
Am inmuiat bine cu apa si sapun
si l-am infasurat pe o pensula mai groasa apoi l-am rotit bine, bine
Totul este sa fie cat mai bine "framantat"!
Am mai mancat niste placinta sa prind forte noi...hi...hi...
Apoi l-am desfacut (aici ar fi trebuit sa pun o poza dar am uitat sa mai fac) si l-am ornat
Am pus deasupra niste tul in aceeasi culoare si am quiltuit.
Iata ce-a iesit:
Nu stiu cat de admirat a fost sau cat de "cercetat", oricum a ramas intreg!
P.S. gratouille=a racai (aproximativ).

6 comentarii:

lili.constanta spunea...

...pare atat de simplu atunci cand povestesti! :) si rezultatul este ...atat de ...firesc si armonios! Te pup, Lili

Alexandra spunea...

Asa frumos a iesit? Si ce-ai facut cu el? Ai quiltuit numai peste fetru + dos sau ai mai pus si vatelina? Ca de obicei: Bravo!

IrinaBohemianDance spunea...

Foarte frumos!Mi-a placut ce-a iesit!

Irina

Fifi spunea...

chiar a iesit foarte dragut...sintem cu ochii pe tine ;)

Le Petit Patch de Smaranda spunea...

Elena, proiectul se numeste
"gratouille"

Liana spunea...

Ce interesant=frumos, l-ai cusut...imi plac si florile vopsite mult de tot...ii dau finete si gratie.