duminică, 19 aprilie 2009

Paste la malul marii

Prima zi de Paste a fost calda, luminoasa si fara vant. Ne-am plimbat pe malul marii, apa era linistita si curata 

iar pescarusii isi faceau de cap de bucurie.

As fi adunat toate scoicile de pe plaja, ca de obicei cand le vad atat de frumoase dar stiu ca acasa nu mai au acelasi farmec asa ca ma multumesc sa le privesc de aproape.

Gasesc din intamplare un targ al artizanilor dar este o incercare atat de timida ca sunt cam dezamagita. 
Am admirat totusi o doamna din Bucovina

 care avea cateva tesaturi specifice zonei
si oua pictate foarte frumos

Mai gaseai preparate traditionale precum cozonaci si turta dulce
M-am bucurat grozav cand am intalnit-o pe doamna Iulia Goran al carei nume nu-l stiam si promisesem sa-l aflu

Ne-am intors acasa pregatiti de masa de pranz si bucurosi de acesta plimbare minunata. 
Pentru unii a fost mai greu, au  dormitat toata ziua si au ignorat cu desavarsire acesta zi atat de importanta...

Paste fericit!

8 comentarii:

Petit Patch spunea...

Ce zi frumoasa ai avut!
Marea era de un albastru fantastic!
Si am admirat si artazianatul românesc si ouale pictate!!!
Smaranda

lili.constanta spunea...

Paste Fericit!si Hristos a Inviat!

Ela spunea...

Ce plimbare frumoasa! Mi-ar place sa ma plimb si eu pe malul marii!Ce fericita esti ca tu te poti plimba, o poti vedea, auzi ,mirosi!
Ela

Viorica spunea...

Merci ca te-ai gandit sa ne arati si noua cat de bine te-ai simtit si ce lucruri frumoase ai vazut ! Te invidiez...cu atat mai mult cu cat eu mi-am petrecut ziua de Pasti... in pat, cu o raceala zdravana si febra mare, ceea ce nu mi se mai intamplase cam demult !
Te pup,
Viorica

IrinaBohemianDance spunea...

Hristos a inviat!Si eu am facut o plimbare pe malul marii...Intr-adevar ziua a fost excelenta.

irina

Alexandra spunea...

A fost foarte frumoasa plimbarea voasta! Ati fost si la concert, seara? Noi am mers, dar nu am stat pana la sfarsit. A doua zi am fost la Balcic, marea la fel de linistita.

Missy spunea...

les gateaux doivent etre aussi bons qu'ils sont beaux !
bises

Daniela spunea...

Multumesc pentru superbele poze , Elena! Nu credeam ca voi mai vedea vreodata oua incondeiate si servete traditionale cusute manual! le ador!